HTML

Jónás, a képzelt cethal

Linkblog

bulvár és totem

2007.06.20. 19:38 sauerkrautrock

avagy: mindannyiunk anyja. valaki a címlapról...
csisztu zsuzsa törölgeti selyemkendővel folydogáló valagát, az érdeklődők csodálattal körbeállják.
- óh, szülni csodálatos dolog, csak így teljesedhet ki egy nő mindensége!
- tegnap annyira készen voltam én is majdnem szültem...
- a férjem azt mondja sosem voltam még olyan szép mint akkor.

szelíd tekintetü, de sokat látott matróna perdül középre. (a bábaság sosem múlta divatját.) haja melír, körme szín, a sok év tapasztalata alig fér csillogó mosolya mögé.
Madárkák (a madárkák) ülik körbe a meséskedvű tyúkanyót. fölszólal...

- ha viszket a picsád, az még nem jelenti azt, hogy terhes vagy!
bölcsessége keresztülzeng a bérceken, és átbukik romániába.
- nem kukacos az alma, ha nincs legény a fán... a tövébe.
bólogat az istenadta had, bár tudták ezt már rég. a bátrabbja:
- én olvastam egy nőről, akinek levándorolt a magzatja a lábáig is. alig a bokája fölül szedték ki. azt mesélték talán a víztől van. máshol rossz a víz.

- csudát, az a félrelépéstől lett. mert aki megcsalja a férjét azt megbünteti a gondviselés.
ha nem is hiszik teljesen, de azért tátják a szájukat.
- én hallottam, hogy a gangxsta zoliék is vállalnak végre.
- azt mindenki tudja már...

reked meg a beszélgetés, oszlik a csoport. messzebb (valahol pár utcányira) zöldes áradaton hajóznak tucatok, még köldökzsínórral a parthoz kötve.
orvosok és nővérek mosolyognak át a maszkokon, ISO 18723 alapján jár a boríték.

büszke nő lépked az utcán, már 3 mázsánál tart amit a világra hozott (sum, netto).
boldog apák röpködnek le az útról motorostul, bmw-stül, csapódnak fának, örök mosolyba merevedett arccal.

szulák andreában rúgott vagy kiment a gyerek.
csonka andrás szülni akar.
a boldogság az 3,74 kilo és csak egy neve van, akkor is, ha mi kettőt adtunk neki.

Szólj hozzá!

Címkék: gyerek bulvár szülés szülni undok zöld lé jön a picsámból 3.47 magzattya

A bejegyzés trackback címe:

https://cethal.blog.hu/api/trackback/id/tr16102791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása