HTML

Jónás, a képzelt cethal

Linkblog

verés, vakolás, meszelés

2007.07.16. 12:24 sauerkrautrock

a Sapkás felesége, annak három van
három van annak
az... annak van három
nekem kettő van Táti.
de hol a rossebbe van a meszellőm, azt nem láttad Mari? ejh, krucifix
nehéz az élet... nehéz
itt van a meszellőd nálam *a gatyámban*.
nem lehet mit csinálni, ha nincs lepedő
nem lehet menni a Lányokhoz. ha nincs lepedő
jaja Táti, azért szar ez az ország, mert nem ingyen vannak a Lányok, tudtam én ezt mindég.
én se vagyok hülye, tudom én, hát volt ez is budapesten, az minimum tíz ezer forint
tudom én
nem baj Táti, egyszer elmegyünk a Lányokba, ha lesz lepedőnk
aztán beszedik a kábítót, akkor meg megbolondulnak
szedik azt a szárt, az is sokba kerül
tudomén
be ám, aztán akkor még a Lányok sem kellenek
tudod te Táti *mikor még Lány voltál*

ejh, ezt a szárt... sacrament...

Szólj hozzá!

Címkék: lányok táti sacrament meszellő

A bejegyzés trackback címe:

https://cethal.blog.hu/api/trackback/id/tr45118825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása